fredag 19 november 2010

Tröttsamt

för alla i familjen när det hostas högt och lågt. Alwe har fått vara hemma och "ta det lugnt" (så gott han kan) hela veckan. Vi har turats om att lösa det.
Just nu är han en sväng och leker med morfar. Han väntar säkert med spänning på "Nil" när han vaknat sen. Jag ska vila ett tag och sedan ta tag i disken.
Myste med Hanna & Wilma igen igår. Får ju passa på när jag är hemma kvällen. Barnen blev som galna när de såg varandra. Wilma började studsa upp & ner och Alwe började studsa i vagnen. Hohoho, rätt så kul att se.
Så det blev bus, the och nybakta bullar (iaf för mig & Hanna;))
Jag vet att jag inte ska men jag smygstartade söta tjejens kalas juh:) Vi ska dit och fira Wilmas 2-års dag på söndag.. Hm, fast hon har nästan inga presenter kvar att få. Mössan fick hon redan i september för jag upptäckte när jag fick den att den inte var dubbelfodrad som Alwes dinosariemössa är. och en söt barbapappa väska fick trötta tjejen bära med sig hem direkt i tisdags då hon prompt skulle bära något när vi kom ut ur affären.
I morgon blir det till att ev. vara lite bakis (ska ha drickavinhemmakväll hos några tjejer från jobbet) sedan ska det packas hela dagen lång. Jimmy lämnar Alwe hos min mamma på morgonen och tar med sig hennes man ut till garaget och spenderar dagen där.
Vila sig här nu.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar