tisdag 16 november 2010

Snor-tisdag..

Här hemma somnade en liten kille snabbt men p.g.a hostan var han snabbt uppe igen (efter 20 min). Maah, precis när jag var på väg in för att vila jag med. Så liten ilsken Alwe fick sitta och leka på golvet för han vägrade bara att somna om.
Nu är han ute på promenad ihop med sin far och somnade visst rätt snart i vagnen. Förmiddagen spenderades på Öf ihop med Hanna & Wilma.
Mycket prat, bus, skrik, trots och skratt senare tog vi sällskap till Netto där det blev inhandlat alldeles för mycket "onödigt" utöver det som faktiskt skulle med hem t.ex: Fina julservetter, juladresser och kompletterande bordstabletter a´la jul. Och så klart ett lila ljusfat till vardagsrummet..

Nu ska jag vila..

/Angel

4 kommentarer:

  1. Men liten då!
    Gumman du får allt se till att han e hemma o vilar då han e sjuker o hemma från dagis. Då kan ni ju inte gå till ÖF o busa..

    Om han inte smittar kommer jag gärna förbi på torsdag o busar???

    SvaraRadera
  2. Nä det e la bra d ;)Bra egenskap när han blir större ju.

    Kan i stort sett hela torsdagen, ja innan kl 4 dvs.

    pösssss

    SvaraRadera
  3. Ah, fina servettter, vill också ha=)

    Hoppas han kryar på sig.
    Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Fie: Ja ,visst var de söta:)
    men nu får jag lugna mig med nyförvärv till huset..
    Jag ska vara hemma med plutten imorrn kväll. Vi är helt slut hela familjen här efter sjukdomar med snor & hosta.
    krams

    SvaraRadera