lördag 20 november 2010

superdupermysig kväll..

Jag är så glad över de arbetskamrater (vänner) jag har. Ska man jobba på Fazer och lyfta bröd så behövs det sällskap som livar upp stället.
Och livat blev det även hos Hanna igår med 4 galna tjejjor och 4 flaskor vin;)
5 timmar gick superfort - prat, skratt och skoj samtidigt som vinet dracks upp och helt plötsligt slog klockan midnatt och denna prinsessa tog pumpan hem.
Tyvärr var den lite för liten så det var bara jag som fick rum i snöyran igår.
(Sorry, tjejer, jag försökte iaf;))
00.30 smög jag in här hemma igår och lyckades trampa på en lastbil det första jag gjorde. Tydligen var jag väldigt odiskret över lag, enligt sambon idag...tyckte jag väl inte då men.. höhöhö
I dag: röjning i källaren samt att jag måste ta mig fram och köpa en overall som jag la undan åt Alwe igår.
/Angel

2 kommentarer:

  1. Tack för igår tjejen=)
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. tack det samma... Ja, till er alla.. Jimmy och min mamma var tydligen glada över att jag tagit mig ut till slut och t.o.m över bakisangelica idag;) Där ser man. Inte många knopar gjorda här idag men det var det så värt. KRAMS

    SvaraRadera