onsdag 2 juni 2010

Ny dag, ny frissa...

Jag klippte mig igår efter mycket om och men.. Det var en riktigt rörig eftermiddag.
Hämtade Alwe kl 15, gick på stan lite tills det var dags att möta Jimmy vid hans garage, borta vid nya försäkringskassan.
Eftersom jag hade Alwe i vagnen och Jimmy min cykel så skulle vi göra ett byte, då vår bil ändå stod vid garaget efter Jimmy lackat sin buick.
Jag skulle cykla till frissan och Jimmy ta bilen, Alwe och vagnen med hem.
16.10 ringer Jimmy och undrar var vi är. Han var redan vid sockerbruket nämligen.
Jaja, men vi går väl bort mot garaget då...
Har du bilnyckeln, säger sötesambon då? Till skodan alltså..
Nej, det har jag inte. Så jimmy får cykla tillbaka hem och hämta den (på Lidåker)

Tiden drar iväg och jag ska klippa mig vid gamla brandstationen kl 17, alltså typ andra sidan av stan.
Så jag börjar gå skaragatan ner. Då hör Jimmy av sig.. Skodanyckeln ligger då i den nylackade buicken, i ett låst garage borta vid Iskuben.
*suck*
Jaja, kom och möt mig hos min mamma (i stort sett granne med frissan) så får du lösa det bäst du vill sen..
Hängde ni med? Det gjorde knappt jag och var helt slut när det var dags att inta frisörstolen.


Så här blev resultatet:
Kort på sidorna och bara lite överhår kvar som går att kamma över till varje sida och även lite busigt rakt fram. Supernöjd faktiskt..

Efter duschen igår kväll med bara lite våtvax så blev det en helt ok wetlook av det hela.

Dagens burr:Trött... tandläkaren med Alwe kl 9, avklarat..

Nu inget mer idag...

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar