onsdag 2 juni 2010

Mellanmål..

Mmmm, kunde inte låta bli dessa läckra röda bär när jag promenerade hem från stan. Melon, färska jordgubbar & kall Ramlösa till mellanmål sitter fint i värmen..
Ja, på tal om värmen.. Älska eller hata?! Underbart är det ju, men inne i stan blir det nästan för varmt.
Man känner av varje vrå och veck i kroppshyddan och svettas nåt kopiöst.. Jag är inte riktigt i fas och vän med denna kroppen så det blir liksom lite för mycket av allt.

Trots att jag var helt slut i förmiddags och velar värre än en 80-åring så blev det till slut en promenad fram till stan ihop med Hanna & Wilma för att ta en mysig lunch. Därefter fick jag till en träff med vännen Linda också.. Skönt att få träffas så man har gjort det;) Haha.., eller hur Linda?

Tack så mycket för att ni finns allra käraste vännerna mina..

/Angel


1 kommentar: