tisdag 1 juni 2010

Maniskt uppåt?

Läkaren sa att jag skulle vara aktsam på om jag blev extra låg eller maniskt "hög" på tabletterna.. Undra om det är det jag upplever idag?!?
Jag har inte kunnat vara still sedan i morse, dagens sinnes stämning är halvgrå istället för svart, jag promenerade kl. 5.20, rev ut alla garderober när jag kom hem, kl 8 kom jag på att jag lovat psyk att försöka byta ut en promenad mot ett styrkepass när den dagen kom så 8.50 susade jag iväg till gymet.
Hemma nu efter att ha kört igenom hela kroppen på en timme och jag är fortf. inte trött... dessutom råkade nyckeln gå av i Jimmys cykel så jag fick gå från Skaragatan och hem..
Hm? Kanske läge på att ringa läkaren?
Så mycket har jag inte gjort innan kl. 10 på dagen sedan 05 ungefär..
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar