tisdag 1 juni 2010

Vi håller tummarna för Bellis..

I går träffade vi 4 söta damer på den nya lekparken här i stadsparken.
Janja med hennes Nellie och Josefine med söta Isabelle. Ovan här är Alwe med sötisen Isabelle som jag lånade från Josefines blogg. (BellieJo)
Lilltjejen har på ett helt fantastiskt sätt kämpat sig igenom massor ihop med sina föräldrar trots sin ringa ålder (gips, skenor och annat tråkigt) och nu håller vi alla tummarna för att detta ska gå vägen, trots halvdystra nyheter.
Sänder massa styrkekramar till Isabelles söta mamma...
*KRAM, KRAM*
Jag hoppas vi kan ses snart igen så vi får prata lite mer. Igår var det mest 3 barn och mammor som sprang åt varsitt håll i parken;)
Tisdag 1/6
Min dag började kl. 5.
Superpigg Alwe väckte hela familjen som vanligt men idag var det lögn för mig att somna om.
Låg och funderade på gårdagen (Söta Isabelle, jag kan ju bara ana hur det varit för dem, hämtning/lämning av Alwe på förskolan och lite annat) så till slut var det bara att gå upp och snöra på sig skorna. 5.20 var jag ute i spåret.
Alldeles själv med musik i lurarna dånade jag runt i 70 minuter.
Piggnade till rätt så bra och än så länge är dagen bara halvgrå, vilket var länge, länge sedan jag kände senast.

/Angel

1 kommentar:

  1. tack snälla snälla för dina tankar och styrkekramar! vi får hoppas att isabelle klarar sig utan ytterligare omgångar av gips-och skenbehandlingar! det är långt kvar till domen kommer och fram tills dess ska vi bara njuta av livet, först nu sommaren!
    idag har jag bränt axlarna på skara sommarland! ooops...
    tack för mysigt sällskap igår, det gör vi snart om!
    kram på dig och din underbart söte son <3

    SvaraRadera