onsdag 16 juni 2010

Jag har fortf.. huvudvärk

Och är klart förvirrad..
Tackade nej till en lekdejt igår.. Och lite senare när jag satt och funderade på toa.. (smiter in där ibland när det blir som värst och hämtar andan. Jag är hemsk, jag vet men Jimmy var så klart hemma..) då kom jag på att vi ska ju ha inskolningssamtal kl. 15 idag så vi kan inte gå till mormor efter förskolan ens..
Haha..
Tur att förfrågan kom annars hade jag hämtat Alwe som vanligt om de nu inte påmint Jimmy på morgonen idag (vilket jag inte vet om de gjort).
Jag har en kalender i köket och ändå missar jag datum. Vi är inbjudna till lekdejt, den 24:e juni. (Och Linda, jag vet att det är fel datum)
för det upptäckte jag när jag var in på Jimmys FB för att ändra till kommer kanske eftersom vi har hörseltest, läkarbesök på barn och besök på Bvc för vaccination den dagen. Jag tyckte det blev lite mycket på en dag så vi fick se humöret var på Alwe till eftermiddagen fär lekdejt låter onekligen mysigt. Men som sagt det var visst inte den 24:e utan den 22:e så det har ändrats i kalendern nu.
Gyn idag kl 11.30. Får se om de kommer på något så jag kan blir av med mina sexiga nättrosor och bindor. Suck, så trött på allt gällande läckaget nu...men jag har ingen större tilltro till att de kommit på något bra.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar