tisdag 15 juni 2010

Huvudvärkshelvete...

Förutom att ha svettats som en gris denna tisdag så har jag dragits med huvudvärk sedan Miafia åkte i förmiddags..
Inte blev det bättre efter att jag knökat i mig "3" Citodon heller.
Tror jag tog två eller var det bara en för när jag svalt så var det ojämnt antal kvar i kartan så jag tryckte en till.
*oops*
Illamående att lägga till huvudvärken en varm sommardag innan man ska hämta sonen.
Men, men så mycket har jag honom inte för mig själv så det var bara att bita ihop och hämta upp.
Och när det sedan kommer en liten knatte med armarna upp i luften och de små knubbiga benen pinnande på som om det gällde livet och skriker mamma, mamma för att därefter låta sig svepas upp till en gosig kram.....så känns allt rätt så fint för en stund ändå.
Vi tog en sväng till "moffa" för att hämta en glömd solhatt, besök hos en gammal vän som Alwe tyckte var ömsom läskig och ömsom skitkul innan mormor äntligen kom hem så vi kunde avsluta vår promenad och lekte sedan där ett tag innan sötesambon hämtade upp oss.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar