torsdag 13 maj 2010

Sovmorgon..

på sätt och vis..
Jag får iofs alltid sova för Min sambo är bäst och går upp när än Alwe vaknar.
Just nu är jag så bort på tabletterna att jag är som "sövd".. Klämde fram vid 5 tiden att sötesambon kunde väcka mig när de skulle äta men jag blev väckt nu vid 7 (brukar ju vara 6.30).
De har varit uppe ett tag och är snart på väg ut. Alwe klättrar på väggarna här och är inte roa av något förutom allt han inte får..
I dag drar vi iväg till Gbg.. Min mamma, mormor och så Alwe då;)
Där ska vi mysa oss i två dagar. Det ska bli superkul då jag och syster inte träffas så ofta.. Förr hade jag ork och tid att åka dit, kanske vara barnvakt till barnen så föräldrarna fick roa sig eller så hittade syster och jag på något. Syster och Alwe..
Det var ett tag sedan nu, kan man lugnt säga...
Mamma och syster tar Alwe eftersom jag är sjukskriven så nu får sötesambon två dagar utan måsten vilket han mer än väl förtjänar...
/Angel



2 kommentarer: