torsdag 27 maj 2010

*puh*

Det har varit en jobbig dag med mycket djupt snack..
Jag vaknade för sent så det blev stressigt till sjukgymnasten (eller jag vill komma i god tid så jag inte rusar in med andan i halsen och mer spänd än vanligt),
efter det skulle jag säga upp autogirot på friskis (som stått och dragits hela året sedan slutet av april-09), då behövdes inte det så jag hade cyklat dit i onödan..
Lunch på Hej sushi, där kära svärmor kikade förbi för en pratstund.
Hem för att pusta ut lite innan psyk kl. 15, då hade min chef på fazer ringt så jag fick ringa upp. Måste ju vara juste och meddela att jag blivit fortsatt sjukskriven. Då pratade vi deppighet och allt fram till 13.40. Så jag hann i stort sett bara sätta mig ner så var det dags för psyk.
Där fick jag mig en ordentlig omgång idag, tufft att försöka förklara hur man känner och det märks att hon kräver mer av mig.
Förresten, angående igår så orkade jag åka med sötaste vännen Camilla en sväng och fick en glimt av det som varit.. en riktig flashback..
Då det var jag, Camilla, mercen och bra musik som gällde...
En tanke om att då, just då var jag riktigt lycklig...
Jag ska försöka fånga det ögonblicket och fundera på, vad det var som gjorde mig så lycklig då?! Finns det något jag kan göra i dagens läge för att få en skjuts på vägen uppåt??
/Angel

3 kommentarer:

  1. Du var lycklig då, men du är lycklig nu med. Bara på ett annatt sätt... Du vet bara inte om det *L*
    Lyckan tar bara en liten omväg och hittar på en jävla massa bus under vägen så det tar lite längre tid för den att komma fram nu. Den hittar förhoppningsvis rätt snart igen gumman!

    Dit liv ser inte ut som det gjorde förr, så försök o inte tänka bakåt. Hitta Lyckan i nutid, i det liv som du lever och har nu.
    vet att du har den innom dig!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman. tack för en insiktsfull kommentar.
    Ser fram emot vårt thé.

    Vet du att vi knappt varit själva sedan den gången på baksidan på din balkong när jag hade Alwe i magen? *längtar*

    pöss pöss

    SvaraRadera
  3. men lilla gumman d har vi allt varit ju..Sett på film bla pöss

    SvaraRadera