fredag 28 maj 2010

Dagens långpromenad avklarad..

Och inget mer på schemat idag förrän jag hämtar Alwe kl. 15. Alldeles underbart..
Jag ska softa, duscha och äta lunch i lugn och ro sedan får vi se om jag strosar iväg och lämnar in travet innan jag hämtar Alwe bara för att det är så skönt ute.
Tänkte kika förbi gatan vid mormor där exet jobbar med grävmaskin idag när jag hämtat sonen.
Lilleman är ju barnsligt förtjust i sina "PAA" så då kan man ju kanske få kika lite närmare utan att grävmaskinisten i fråga undrar vad man pysslar med när man går där och glor:)
Så idag blir det minsta möjliga gjort.
I morgon är det dags för tvätt, bröllop och lämning av Alwe som ska sova hos mormor.
Ska bli mysigt med en dag på tu man hand och sovmorgon för Jimmy hägrar alltså på söndag. Det är säkerligen inte en dag för tidigt..
Vad gör ni i helgen?
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar