tisdag 11 maj 2010

Hur varè med fäbodjäntan?

Kommer ihåg att denna film var ett hett samtalsämne bland 90-talets pojkar.. Hade något med en falukorv att göra?!
För att vara brutalt ärlig talat så känns det som jag går med en sådan mellan benen dagligen.

Kanske inte ser så mycket ut för världen men den är 40 cm lång, 15 cm där det är som bredast och 11 cm i mitten. Måste vara en karl som skapat dessa skydd?!?


Det är meningen ett detta dagliga skydd inklusive de superläckra trosorna alá kasslervarning ska hålla mig torr och ge ett bättre humör..


Hahaha, säger jag bara med IRONI. Snacka om en ständig, knölig och nedsättande påminnelse om mitt läckage som aldrig ger sig.... Inte skönt att sitta, gå, träna eller cykla..


Sex är ju inte att tänka på..
"Åh, älskling.. Hjälper du mig av med trosorna" kan ju vara ganska upphetsande i vanliga fall men föga när det rör sig om detta exemplar..

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta?
/Angel

1 kommentar:

  1. oj jävlar, de måste ju vara supersäkra.=/ inte så kul kanske men hoppas de funkar. fattar om du kan hålla dig för skratt. Massa kramar

    SvaraRadera