tisdag 11 maj 2010

Har jag sagt....

att jag har världens BÄSTA sambo???
Kanske inte på ett tag men det har jag i allafall.
Inte bara för att han älskar mig sådan som jag är (nu), för att han går upp varje morgon mellan 4.20 och 5.00 utan gnäll, tar alla nätter, tar nästan allt ansvar.. Jag kan fortsätta i det oändliga men då blir ni nog uttråkade... eller avundsjuka;)


För ett tag sedan klagade jag på att jag inte hittat någon Mp3 som har display eller hållare..
Jag tycker om att veta vad jag lyssnar på plus att jag har olika musik för styrketräning(visserligen inte aktuellt nu) och för cardioträning..
På den jag har nu så ser jag inte vad som spelas eller från vilken mapp samt att jag alltid måste ha någonstans att ha den. Sicken skit...


I dag kom två paketavier i brevlådan. Det ena var paketet med mammas parfym och det andra var en avi till Jimmy som han har hämtat ut nu..
Så klart med en mp3-spelare till mig, med display, hållare och band så du kan ha den runt halsen. Lovely...


*LOVE*

1 kommentar:

  1. visst är det underbart med kärlek :)
    var rädda om varandra!
    kram

    SvaraRadera