tisdag 11 maj 2010

Sjukdom, sol och sömn..

Plutten är förkyld eller något annat som tusan. Han är hemma från förskolan och så får Jimmy ta med honom till Guldvingen på drop in idag och kolla så det inte blivit nåt skit efter operationen. *orolig*
Han hade nog feber igår eftermiddag redan och den har hållit i sig tills idag. Konstigt nog sov han första bättre natten i natt trots feber. 19-20, krånglade sedan sov han till 23 innan han satte igång och då tog Jimmy honom och sedan sov han till 4.20.. Skönt..
Nu på morgonen väckte Jimmy mig 6.30 (jag måste bli väckt och komma upp annars sover jag på tabletterna fram till 10.30 eller liknande) och då klädde jag mig och tog med Alwe ut på min dagliga promenad så Jimmy fick chans att vila lite.
I solskenet vandrade vi iväg och efter en stund så somnade Plutten så gott i vagnen. Vi skulle ses vid Guldvingen så Jimmy kunde gå direkt in kl. 8 men eftersom Alwe somnade gick vi hemåt och nu snusar han skönt i sin säng.
Psyk för mig kl. 10 sedan ska jag hem till pappa för vi ska flytta över en karaktär från hans Wow-konto till mitt.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar