lördag 29 maj 2010

Ska aldrig mer lova..

Jag sa i går i ett svagt ögonblick, eller ska man säga starkt i mitt fall där jag oftast är svag...? Hm...
I alla fall, så sa jag att jag skulle ut och gå som vanligt idag och Jimmy kunde väcka mig vid 6 så det blev av (har tvätt kl. 8). Alwe kunde ju få åka snålskjuts i vagnen så Jimmy fick vila lite, tyckte jag... Igår var det alltså..
Kl. 6 idag så tyckte jag inte alls samma sak..
Dels så slog regnet på taket och dels så var inte kroppen riktigt överens med tanken.. Tankesn kraft ska ju vara stark men vete sjutton vad som hänt i mitt fall. Gled ur sängen 6.20 (efter att ha lyssnat på sambons muttrande om mammor som inte går upp när de sagt..) men någon promenad har det inte blivit.
Jimmy vilar, så huvudsaken är väl det...
Vår lille kamikazepilot klättar, vrider och pillar på allt här nu. Alwe har varit uppe med pappa sedan 4.15 så han börjar väl tröttna på hemmet lite.
Usch, man blir ju utmattad bara av att vakna så tidigt jämnt.
Tänk om han kunde sova till kl. 5 iaf. Det vore sovmorgon
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar