tisdag 27 april 2010

Vårshopping..








Lillplutten växer så det knakar så nu har vi lagt stl. 86 på hyllan och inhandlat lite nytt & fräscht, (utöver detta hittade jag så fina våriga bodys (gul/vitrandig, röd/vitrandig och vit med röda elefanter. Allt från Lindex förutom den söta kepan) Superfint!
I källaren hittades 2 fina fleecejackor, en blå/vit/svart vindjacka och ett par blåa paxskor. Billigt & bra, tycker jag..
Nu är jag alldeles själv hemma. Jimmy har gått ut med morgonpigga plutten innan det är dags för förskolan 9-11. De kommer säkert ha lika skoj idag.
Jag ska spela lite wow och sedan försöka med en långpromenad.
Senare är det dags för läkartid och för mig att bita i det sura äpplet och erkänna att jag behöver mer hjälp för att må bra så det ska "utprövas" något slags stämningshöjande
*suck*
Altt känns som ett nederlag just nu. Alwe in på förskolan tidigare än vi tänkt, fortfarande läckage trots operation, ingen ork till att ta tag i mina 36 kg +, sjukskriven igen och nu ska jag knapra dårpiller till på köpet...
Jag har sagt tidigare att det ska jag absolut inte göra. Rädd för att bli ännu mer avtrubbad när jag går hemma med Alwe, men nu ska han ju vara på föskolan så då behöver jag inte vara stark flera timmar varje dag. Plus att jag vet inte?!?
det känns fortfarande lite tabu att prata om att man mår skit och inte vill ha sitt barn, har depression och måste äta anti-depressivt för att hamna back on track..
Tur att jag har vännen som hjälpt till att spräcka den "myten" litegrann iaf..
Love, Angel

1 kommentar: