fredag 30 april 2010

Jag har ett nytt ord...

Mmm...tapas på Mangos:)
Efter lite kringelikrokar så hamnade vi rätt vid vårt första stopp, parkeringen utanför Biltema i Skövde. Jimmy fick botanisera i fred där inne. Tänkte det var bäst utan mig suckande vid sidan om tiden och så.. Men när han kom ut så var det nästan med andan i halsen för att han visste jag satt och väntade i bilen utanför så jag hade lika gärna kunnat gå med som att sitta och spionera på folk som parkerat bredvid.
Nästa stopp i metropolen Skövde var restautang Mangos där vi avnjöt 5 underbara Tapas (vitlöksfräst scampi, nachos, chicken drumsticks, lökringar, quesedilla) ihop med en varsin superstor kall Cola.
Så underbart att sitta ner och njuta av maten en längre stund.


Bänkade i biostolen med popcorn, nonstop och Fanta så utgjorde Iron man 2 verkligen en fantastisk avslutning på en toppenkväll.
WOW.. Jag som älskar specialeffekter fick mitt begär tillfredsställt och sötesambon sa när vi kom ut att den var bra mycket bättre än 1:an så vi har haft en bra kväll båda två.


Någon som inte hade en så bra kväll var Alwe hemma hos mormor och Staffan. Det har varit lite pipigt och skrikit men till slut så somnade han intill mormor.

Jag saknar faktiskt min lille skrutt..
Spänningen som tilltar när det är dags för sängen är ju lika påtaglig även om han inte är hemma, så enda skillnaden är ju att Jimmy slipper gå upp 50 ggr i natt och sedan göra morgon 4.30.
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar