fredag 30 april 2010

God morgon världen..

I dag hade Alwe inte ens tid att krama pappa som snopet fick lämna kl. 9 utan lite hejdågos. Leka, leka och leka är vad som gäller..
Känns underbart mitt i orkeslösheten att Alwe (hittills) trivs och frodas på förskolan. Han har funnit en trygghet i sin inskolningsfröken och på själva förskolan.
Samma schema idag som igår. Han hämtas när han haft superskoj, ätit och fått sova lite..
I eftermiddag styr vi kosan mot min mamma som ska ha Alwe i natt så Jimmy som drar hela lasset med nätterna och de tidiga morgnarna får sovmorgon.
Relativt tidigt får vi åka mot Skövde då en bilaffär ska uppsökas innan det ska hinnas med mat på Mangos innan bion 18.15.
Hoppas på en riktig myskväll..
Skickar en lyckospark i baken till vännen Hanna som ska ha en välförtjänt helg utan barn, alltså sitt eget och mitt då;) När orken tryter här så får Alwe alltid leka med Wilma och det innebär oftast en liten vilostund för mig då Hanna tar över.. Tack igen för alla de gångerna..
När ork finnes så hoppas jag du vet att situationen kan bli omvänd..
Så alla ni trogna, ha en superfredag..
Love, Angel

1 kommentar: