lördag 1 maj 2010

Hela dagen lång...

Extra elak huvudvärk sedan i morse. Aj aj aj, säger jag bara.
Vill inte bara vara negativ här på bloggen men nu har jag haft mer eller mindre ont i huvudet sedan mer än en månad tillbaka. Det sliter det med... *suck*
Jag orkade iaf med en tur till stan. Det behövs en omgång kläder till eftersom jag vill att det alltid finns bra med ytterkläder på förskolan (regnkläder, överdragsbyxor & sådant), så slipper man komma ihåg regnsetet när det är helg och tvärtom en stressig måndag.


Alltså inhandlades nya överdragsbyxor och ny mössa. Regnset hittade jag inget så det fick bli ett begagnat på Tradera som han får ha liggande på förskolan. Stövlar behövs men vi har inga hittat som passar. Förslag någon?
Nu kom sambon hem från garaget så det är dags för sängen - har ännu svårare att koppla av och kunna somna utan sötesambon så det var lika bra att vänta.
Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar