torsdag 29 april 2010

Jag hittade ett superfint plastservis-set på Netto för ingen peng alls. Plutten älskar att plocka med allt möjligt så nu ligger det små rosa & lila delar, precis överallt.
Han fick t.o.m med sig en sked i badet. Vilken lycka... att få ösa och plaska och dricka..


Ytterligare lycka för en liten kille. Här har ni span på "paa" från vår balkong. Fråga mig inte var det kommer ifrån för vi säger redigt varje gång.. Ja, titta en grävmaskin:)

Efter att ha spenderat nästan hela dagen på förskolan och med pappa på utflykt till Källby så somnade han innan jag lagt honom i sin säng..

Nu är det garagetime för sambon och jag ska äta MMMarabou i soffan till favvoserien Bones..
Jag har fortfarande en liten crush på David Boreanaz aka Booth och så klart Angel i Buffy;)
Love, Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar