torsdag 4 februari 2010

att följa sina känslor varthän de än leder..


Jag promenerade hem i ett mysigt snösagoväder efter en trevlig stund hos Hanna igår. Nästan hemma fick jag en plötslig och crazy känsla.

Lusten att slänga mig handlöst i snön och göra en snöängel.
Och eftersom känslor är en bristvara hos mig i dagsläget så syntes denna Angel göra en alldeles egen ängel i snön runt 23-tiden i går kväll bejakandes sin något udda känsla...



Mer levande (samt kall & blöt) än på länge gick jag vidare hem och värmde mig i famnen hos älskade sambon med sötesonen tryggt snosandes bredvid.


Angel




Skaffa en Windows phone så kan du chatta på Messenger var du än är! Skaffa en Windows phone så kan du chatta på Messenger var du än är!

2 kommentarer:

  1. haha! vad härligt!
    ha det gott vännen.
    kram

    SvaraRadera
  2. vackert! jag blir glad ända ner i magen! kramar

    SvaraRadera