fredag 5 februari 2010

2 störda tjejer styr kosan mot Skövde..


Snälla & goa vännen Linda bjuder på uppmuntran idag i form av bio, mat och trevligt sällskap. Eftersom hon är lite mer störd än vad jag är;) så passar vi bättre än bäst ihop för tillfället..
Orkar vi inte prata eller vara trevliga så vet båda varför..
Vi båda, 30+ siktar på bussen till Skövde vid 12.30. Lite mat innan det är dags för filmen, Prinsessan och Grodan.. Disney har gått tillbaka till hederlig "gammaldags" animering i filmen och det är ju vad vi vuxit upp med så denna filmen är bara ett måste.
Än så länge känns allt bra och som sagt tryter orken och humöret senare så vet Linda så väl vad det handlar om och jag får vara som jag är en stund..
Nu ska jag pussa lite på sambo och son för iaf plutten sover nästan säkert när bussen landar i Lidköping igen framåt kvällen.
Det ser ut att bli ännu en rätt så bra dag...
Jag har t.o.m noterat att solen lyser.
Angel

1 kommentar:

  1. ja solen skiner och det är underbart väder ute.
    ha nu en riktigt härlig dag med linda.
    kram

    SvaraRadera