måndag 8 februari 2010

Minimonstret & jag...


är själva ett tag för första gången på vääääldigt länge.
Halvtid med att ta hand om Alwe börjar idag.

Minimonstret har varit uppe sedan kl. 4 med en vaken period mellan 22-23.30. *suck*
Jimmy tar fortfarande nätter och mornar så det inte blir för mycket i början då jag fortfarande mår väldigt skumt.
Några dagar har varit bättre än på länge så det börjar i allafall definitivt gå åt rätt håll.

Helgen som gick var bra men intensiv (efter mina mått mätt alltså)
Lugn & mysig blev bioeftermiddagen med Linda i fredags. Tack igen..
Lördag minns jag inte vad som hände.
I går var det lite kalas för Jimmys bror som fyller år i veckan.
I dag är mina enda planer förutom att ha Alwe att ta en riktig långpromenad på ca. 90 minuter. Skriver det här så kan ni fråga sedan, så det blir av...;)
Oj, man kanske skulle ta och äta lite frukos i lugn & ro?!
Alwe sover första passet här nu.
Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar