tisdag 19 april 2011

Det var så roligt...

Äntligen fick vi träffa söta tjejerna igen. Barnen var blyga men precis lagom tills Bellis med mamma skulle åka så hade det så klart släppt. Vi fick en toppenfin blomma från Lyckliga Lisa till hemmet & Alwe fick en försenad 2 års present- verkligen skamligt länge sedan vi sågs.. Lite té, inne & ute bus senare så var kl. redan sex och det var dags för mat så det var Hej då för idag. Hoppas vi ses snart igen!Världens sötaste påskkort som låg i lådan idag. Alwe blev superglad:)

Jag är också glad här för min huvudvärk har släppt. Sådan förlösande känsla så det finns inte. Förutom den delen med värken i huvudet så har idag varit en bättre dag.

/Angel

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna. Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Själva enkätundersökningen kommer att äga rum första veckan i maj.

    Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.

    Vänliga hälsningar
    Madeleine

    SvaraRadera