onsdag 20 april 2011

Blommande blommor och döda ting..

Jag ville visa hur söt sonen var i vårkläderna i morse innan förskolan men han var inte riktigt med på noterna. Jobbigt när han åker iväg med pappa på morgonen och är riktigt ledsen:( Det gör inget lättare precis gällande mitt redan dåliga samvete, speciellt inte när jag är hemma och gör NADA.

Efter hämtning kl. 14 så var väl inte hans humör riktigt bra heller, inte förrän vi kom till Elsa och hennes Moster Linda, våran "tant" så verkade livet lättare för honom;) Fika & bus på schemat där och det gjorde de små filuerna bra.

Jimmy hämtade upp och jag fick äntligen tag på allt jag ville ha inför påsk. Tulpaner, de stela pinnarna och lila ris. (det lila riset var inte riktigt planerat men det var oemotståndligt där det stod). Jag blev helnöjd iaf.


Så trött nu, har även hunnit med en lunch med Fie och en sväng till jobbet för att säga hej och hämta årets påskägg idag. Det obarmhartiga med solen och våren är ju det gula dammet från helvetet. Inte klagat så mycket än i år för jag tycker jag är så tråkigt deppig oftast ändå - MEN DAMN, vad det har kliat i mina ögon hela dagen. *BLÄH* för vårens baksida


/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar