tisdag 22 februari 2011

nästan 12 h i sträck

Behövde nog sova för förutom ett litet mellanspel där jag fick ta på lilleman ytterkläderna i morse så har jag snarkat vidare i sängen i brutala 12 timmar:)
Gårdagens Easylinepass var svettigt värre men gav ingen träningsvärk tills idag, dock blodad tand vilket är bra.
Sushilunch med Fie var mysigt men sushin smakade bläh igår *skumt*
Med bästaste vännen Linda för att hämta upp hennes son efter att jag hämtat min. åh, han har blivit så vuxen "lilla" Khev.
Barnkalaset var högljutt värre men det är så skoj att se våra små trivas ihop, synd bara att en utav dem rymmer från oss snart;)
ELSA, snart 2 år
Minihuvudvärk konstant i några dagar som blommande ut lagom til kalaset igår. Inte så njutbart men jag hängde i.
Sängläge igår och fram tills idag i stort sett. Tyvärr sprack min drömbubbla om ledigt då det är personnalbrist på jobbet och jag vill inte lämna dem i sticket.
Så snart drar jag iväg med mitt bankande och förvirrade huvud för att lyfta lite bröd. Bara Förvirrad Linda, inte psykos.. jag lovar!!
/Angel

3 kommentarer:

  1. usch å fy för huvudvärk.
    så söta bilder, barn är ju bara så härliga.
    Va bra att du blev glad när jag kikade in, ibland får man lit dåligt samvete när man smyger runt, ha bästa kvällen.
    kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha vilken tur d bara e ett bankande huvud då ;)

    SvaraRadera
  3. Mmm. rullarna var inte vad de varit...
    Sicka fina ungar=)
    Massa kramar

    SvaraRadera