måndag 21 februari 2011

God morgon världen!

En rätt ok natt ger ok känslor fast klockan är tidigt.
Vilar mig fram till det är dags för att prova på ett pass Easyline på O2 ihop med TantFie. Fies söta mamma gav oss nämligen ett varsitt allahjärtansprovapå där och det drar alltså igång idag. Så jag ska träna för första gången på evigheter. Skrämmande men spännande..
Sushilunch och sedan möta vännerna för kalas för en blivande 2 Års tjejja. Äntligen få ge bort superläckra klänningen.
Ansökte om ledigt hela veckan. Dels är jag så slut och sedan åker jag bort på fredag för att vara iväg hela helgen så jag ville vara med Alwe och Jimmy på kvällarna. Ska till vackra men ack så kalla huvudstaden för att hänga med Mia och man hela helgen. Minsta möjliga planerat för oss.Aldrig varit borta så länge från Alwe. Känns skumt..


/Angel

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli superbt=) Vi ses snart. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. ja första gången man åker blir det väldigt konstigt.
    Min minsta är 8 år och jag har nog varit borta från henne 2 gånger tror jag, men oj va man längtar hem

    SvaraRadera