tisdag 28 september 2010

sämre men inte dåligt..

Jag vet inte vad jag ska säga om psyket just nu.
Jag är inte sämre men jag mår inte bättre heller.
Jag får väl sluta vänta på att bara vakna en dag... och att allt känns bra.
Jag har levt i den drömmen för länge. Detta kommer ju ta tid men nu utan försäkringskassan flåsande i ryggen (jag har iofs inte haft några problem. supergullig handläggar) men där är ändå allt fokus på sjukdomen och vad jag inte klarar av.
Jag mår så pass bra ändå vissa dagar att jag VILL fokusera på det jag faktiskt klarar nu och att det går framåt sakta men säkert.
Vila efter jobbet nu.
/Angel

6 kommentarer:

  1. tänk på att mår man dåligt innan så blir d miljoner gånger värre vid ägglossning o mens.. love u

    SvaraRadera
  2. Jag tycker iallafall det syns utåt att du mår bättre, häromdagen när du var här och du skrattade en massa, så härligt att se! Sen har vi ju alla sämre dagar ibland! KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är stark Gumman!!
    tänk på allt nytt och roligt som händer nu med hus och så :=)

    SvaraRadera
  4. ja,HAnna att skratta var ett tag sedan jag fann någon anledning till.
    Tror att det trots allt är nyttigt med jobbet och sedan kommer jag fortsätta ta ledigt när jag känner det blir för mycket helt enkelt. kram

    SvaraRadera
  5. Hej Nina! Skoj att du kommenterar lite:) Hoppas du har det gott?
    Jag försöker och tänka så men det är svårt..
    Nu har jag iaf klarat av mina första 2 veckor.
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej fina Angelica
    Lovar dig att allt kommer bli bättre. Jag vet.
    Du är jätte bäst. Hoppas verkligen att jag få se er snart. Kramar "faster" Åsa

    SvaraRadera