söndag 26 september 2010

Kalas för Oliver 7 år..

SMASKIG DESSERT (efter Henrys bageris goda smörgåstårta) Har man ingen tårta får man ha ljus i det som finns..
Jonathan (crazy 1)

Crazy 2
Crazy 3
Jag & ALWESTAFFAN, SÖTESAMBON OCH LILLEBROR

JAG & SÖT

ALLRA FINASTE HJÄRTEGRYNET
OLIVER, SYSTER & MORMOR

Var alldeles supermys i några timmar innan vi avslutade lördagen hemma i soffan..
I dag har jag jobbat 7-15.30 och det var mer än jobbigt. Typ sätta mig på en pall och fundera överlivetjobbigt men jag stod ut..
/ANGEL

4 kommentarer:

  1. Tack gumman. Vad söt du är.
    Jag väntar med spänning på uppdatering om dejt och så;) KRAM

    SvaraRadera
  2. du är jättefin, gillar din frilla! kram maria

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Miafia..
    Jag är faktiskt rätt nöjd:)
    Hur mår du då? Kolla gärna om det är jag som är inne på Jimmys fb någongång ibland så kan vi slänga några ord. pöss kram

    SvaraRadera