tisdag 18 maj 2010

Värme från alla håll..

Redan vid 5 tiden när Alwe vaknade såg det ut att bli en kanondag för de som längtat efter solen. Mig kvittar det men vädret verkar hålla i sig än så länge så man slipper i allafall bli blöt om man går ut.
Här vaknade vi bredvid en alldeles egen värmekälla igen.. Alwe har över 39 i feber, jag sjukskriven & Jimmy måste jobba = akutsamtal till farmor 6.15 pip..
Så nu är grabbarna på väg ut på landet så tillbringar Alwe dagen mysandes i lugn och ro med farmor.
Finaste grabben i nya bodysuiten/pyjamasen.

Nog mycket pollen som exploderar idag. Inte stuckit ut näsan ens men är ändå bomtäppt med kli i ögonen. *usha* Hatar denna årstiden.. Men jag ska kämpa mig ut på min promenad senare, äta lunch och gå iväg en sväng till fina vännen Linda.

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar