onsdag 26 maj 2010

Solig tisdag..

I dag vill jag lite mer. Synd att inte orken riktigt finns än.
Visserligen ville jag bara fram till torget, vet inte varför men jag tycker onsdagsmarknaden är så rogivande och mysig så där mitt i veckan. Lite kläder till plutten ville jag kika på..
Men det blir nog ändå idag med promenad, läkarbesök och hämtning av Alwe.
I eftermiddag leker vi en stund hos min mormor innan Jimmy hämtar.

Jag ska bli ompysslad för kl 17 drar jag på fotvård. Jag vet att många har problem när någon ska hålla på ens fötter men jag tycker det är magiskt underbart, så det unnar jag mig var 3:e månad ungefär.

Har ni sett det här förresten? En gammal klasskompis til mig som ska gifta sig på ett lite ovanligt sätt:) med en kille i Jimmys bilklubb.
Så mysigt.. har ni möjligheten tycker jag ni ska dyka upp..
Det ska vi i allafall..
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar