lördag 29 maj 2010

Nytvättade nyförvärv och rockabillybröllop..

Vår Lördag..
Tvätt av Alwes nyköpta kläder bl.a två supersöta bodysuits/pyjamas
Lämnat Alwe hos mormor för övernattning.. Varit på bröllop.....ihop med resten av sta´n.
Grymt mysigt arrangemang som vi hoppas kommer igen nästa år. Det finns ju säkert fler som är sugna på ett likadant bröllop;)


Inhandlat söta accessoarer samt funderat på vad jag ska ha på mig om jag orkar gå på nästa 50-tals bröllop?? Kanske lite svårt att se eftersom bilderna är tagna mot datorn, men de finns i allafall här. Eller så orkar jag inte engagera mig så mycket och då blir det en ny sådan här. Jag har en röd och en svart sedan förut..

Nu ska vi i vår slappa barnledighet försöka ta oss till Café o Bar för lite mat.

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar