onsdag 19 maj 2010

For a rainy day...

Dagen har gått fort. Lite, lite, lite mer energi tycker jag att jag haft, trots huvudvärk och skav i halsen.
Jimmy skulle byta av farmor vid halvtid så när han kom från jobbet åt vi lunch ihop innan det skulle göras lite ärenden. (stövlar till Alwe, hårspray, trissbyte och tidningen till min mormor)
Alwe var så fin i sina bruna sandaler, sin lillgamla kepa och snygga tröja från tant Linda. Nya glas till plutten blev det, dels för att vi inga barnvänliga hade nu när han också vill dricka i glas och för att hans mamma alltid varit svag för Nalle Puh;)

Får hoppas det regnar lite grann till i år så Alwe får användning för sina tjusiga nya stövlar med fina fjärilar på. I vilket fall, så är det skönt att veta att de finns på förskolan om det skulle regna. Nästan läge på att skicka med ett par sandaler i morgon också då det blir förskola för den mycket piggare och feberfria herrn.

*peppar, peppar*

Vi kanske kan få klara oss från sjukdom ett litet tag nu?

/Angel

1 kommentar:

  1. hehe, då är våra små pojkar jämn gamla. Elias är född 081220 :) . Puh ja, tredje våning är skit asså, men älskar min lägenhet så jag får bara ta det helt enkelt. Har klarat det så här långt iafall. Får se hur de går med 2 små sen. haha :) Bor vid Parkgrillen (Örthagsparken).

    SvaraRadera