torsdag 20 maj 2010

En stressig förmiddag övergick till en mysig eftermiddag

In och ut, klart slut!
I ösregnet körde jag bil för första gången på länge... Jag kom fram i tid till sjukgymnasten men eftersom vi känner varandra sen länge så kom jag inte direkt därifrån i tid då hela förloppet som lett fram till denna dag skulle avyttras.
Sist jag pratade med henne så fick jag boka av tiden för jag misstänkte hjärtegrynet i magen och då ska man inte gå på akupunktur (iaf inte de första månaderna). Så det var ett tag sedan...
09.45 kom jag ut därifrån...
Vrålfart i bilen till andra sidan staden för ett "lyckat" tandisbesök.
2 bilder, klick, klick och lite tandsten, skrap, skrap typ.. Sedan tack och hej till nästa gång..
Softläge hemma innan det var dags att möta Hanna och Wilma för en mysig stund. Ja, Alwe var ju med också så klart.. Tänkte sötesambon kunde behöva lite andningstid...
När vi lekt klart så strosade vi hemåt i sakta mak, tog en liten sväng in på Lindex, ut därifrån något fattigare med en solhatt, 2 bodys och ett par shorts till Grynet..
Förbi Roma för att hämta upp mat.. Sötaste sambon kom då cyklande så vi fick sällskap hem och nu sitter jag här och Jimmy lägger Alwe..
Vilken dag det har varit, vilket väder det blev efter morgonens tråkiga start... Rätt så underbart faktiskt..
Snart dags för thé och ryggläge i soffan till senaste Gleeavsnittet;9
/Angel

1 kommentar:

  1. tack för idag! Alltid lika kul att träffa dig! Och Alwe med förstås ;)

    SvaraRadera