fredag 21 maj 2010

chockad..

Alwe var lite svår att lägga igår men sedan sov han utan ett pip fram tills 3.30..
Inte många gånger det skett plus att han somnade om till 5.30 ca.
Så glad, för jag låg och höll andan i vånda att Jimmy skulle behöva gå upp redan halv 4 idag, men som sagt lite Ipren och mys i vår säng så fick vi alla sova gott en stund till. Eller ja, jag fick ju en längre stund då jag blev väckt för att säga Hej då innan de cyklade till förskolan.
Glömde ju skriva det igår att Alwe var nöjd när jag hämtade honom, visserligen hade han precis vaknat så han satt med nappen i mun men han gav inte ett pip ifrån sig och det var inte så att han kastade sig ur pedagogens knä, utan vi hann avhandla dagen och först efter det masade han sig ner och kom till mig.
Det känns alldeles förträffligt.
/angel

2 kommentarer:

  1. Skönt att det händer positiva saker, och att du har styrkan att uppmärksamma dem. Glad för din skull. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Hej och tack så mycket! :) Ja, att vara gravid är en tid då man ska njuta, men man glömmer ofta bort det och vips så är det för sent. haha :) Bor du oxå i Lidköpng?

    SvaraRadera