onsdag 5 maj 2010

Efter regn kommer solsken??

Kvällen igår var supersoft. Jimmy hörde av sig och frågade om han skulle komma hem redan kl 21 för lite mys (Nej, så roligt hade vi inte) utan en kopp thé i soffan var det tal om här:)
Känns som man inte hinner prata så mycket när han har plutten och vi far runt åt olika håll.
Alwe vaknade lite vid tiotiden och sedan var han vaken största delen från kl 01.00 till 4.30 då Jimmy fick ta med honom upp för då krälade han runt i sängen och gav massa oljud ifrån sig. Stackaren hade nog ont.
Så nu har jag lagt båda pojkarna en liten stund. Eller, Jimmy kom in med Alwe och försökte söva honom men gav upp.. JImmy var nog bra trött för när jag sa ge mig Alwe så försöker jag så tror jag han sov innan han lagt sig på kudden, stackaren..
Men nu snusar de sött därinne för en liten stund iaf.
Jag skulle bara säga hej här innan det är dags för morgobestyr och sedan psyk halv 9.
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar