onsdag 28 april 2010

Utslagen..

Jag sover visst som en död nu för tiden. I morse tyckte jag till Jimmy att Alwe faktiskt sovit utan ett pip sedan strax efter 19 men enligt Jimmy så har han hörts av både 2 och 3 gånger..
Vet inte vad jag ska tro..? Är min mammaradar lite mer avslappnad nu eller är jag helt enkelt så slut så den är totalt bortkopplad?
Pojkarna är ute på äventyr en stund innan förskolan som är 9-11 idag med. om allt gick väl skulle Jimmy gå ifrån vid tiotiden idag. Vi får väl se hur det blir med det..
I eftermiddag tar Hanna största ansvaret för Alwe så Jimmy får jobba undan lite.
Alwe sover ju förhoppningsvis fram till 13.30 så det blir inte så jobbigt för varken mig eller Hanna. Lite lunch för Pluttens del och sedan vill han ju bara leka/busa & retas med Wilma.
På fredag hade jag tänkt försöka orka med ett biobesök (Iron man 2) med sötesambon i Skövde samt lite mat på underbara Mangos. Vet bara inte om jag vågar beställa biljetter och ska vi äta med så behöver vi nästan gå på 21 bion och det är ju när vi får lägga oss annars... Orken varierar från dag till dag så hur det är på fredag vet ju ingen, allra minst jag.
Nu får jag springa ner med Pluttens hjälm för Jimmy vill cykla till förskolan.
Love, Angel

1 kommentar:

  1. Härligt att få läsa lite inlägg igen. Stackars lilla kille=( Hoppas innerligt att det löser sig för han. Och att du mår bättre snart, så ska man inte behöva må!
    Många kramar!!!

    www.svartam.blogg.se

    SvaraRadera