lördag 27 mars 2010

God morgon världen, en helt ny dag..

Följande utspelades sig i vårt sovrum kl 05.00 *pip*
Jag vaknar till, tittar på klockan som är 5 och väser Jimmy, Jimmy, vakna, titta vad klockan är?!?!?
Eftersom klockan är 5 och vår son fortfarande sover utan att vi hört ett pip på hela natten så tittar vi bara på varandra.
Detta existerar ju inte i vår värld och är antagligen bara en engångsföreteelse (jag vågar inte hoppas) men han sov iaf vidare till 5.30.
Medan jag & Jimmy bara låg och mös i sängen.

Helt ofattbart.

Kanske svårt att förstå för de som inte inte går och lägger sig med en klump i magen varje natt och undrar när vaknar min son och skriker och är han vaken 3 timmar i natt så vill han ändå upp mellan 4-4.30.

Alltså själva sömnläsheten har jag inte så mycket problem med. Det skrev jag liksom på när vi skaffade barn men själva ovissheten gnager...

Men idag.. I dag är en bra dag!



3 kommentarer:

  1. Å vad skönt för er att sova lite! kram

    SvaraRadera
  2. Ja den blev gööör fin på =) och hon va så mallig så i den ;)

    tack själva!! göra om snart.. next week?
    desamma hoppas helgen blir bra!

    kraaaaaam Liin o elsa

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite Sovmorgon för Dig tycker jag.

    Har nu ändrat till denna adressen på Dig i min sido kollumn.

    Kram
    Stevie

    SvaraRadera