söndag 28 februari 2010

Ett monster i sängen..

Pip, skrik och duns duns på sängkanten.
Men vad i hela fridens dar sysslar sötesambon med?
6.30 på morgonen då jag precis lyckats somna om efter en dust med sonen mellan kl. 4-5 där hans största nöje var att se hur långt man kunde vrida om mammas bröstvårta.
Jag skulle bara se om du var vaken, blir svaret..
Aarrgh, nej det var jag inte men nu är det ju för sent.

Jag som har så svårt att koppla av och sova överhuvudtaget sedan allt började gå snett. Sover jag borta så ligger jag och väntar på att sonen ska vakna, sover jag hemma ligger jag och väntar och har jag väl blivit väckt på morgonen har jag jättesvårt att somna om eftersom jag inte vet hur länge jag får sova.
Den morgonen blev det visst 6.30 i allafall..

Jag älskar min familj;)

Så fint kort som Linda tog på Elsas kalas, nästan som ett studiokort, eller hur?

Fast i och för sig är det inte så svårt med det fina motivet..

Hoppas ni alla haft en bra helg.

Love, Angel

4 kommentarer: