lördag 27 februari 2010

Det var bättre förr..

Finns inte så mycket annat att säga om Melodifestivalen, eller?!
På den tiden det begav sig så samlades tjejgänget hos väl vald person, luslästa på artisterna med pennor och godisskålarna i högsta hugg.
Vi hade EN spännande kväll med gnabb om vilken låt som var bäst och vann verkligen rätt låt och sedan var det bra..
Nu blir det mest bara tjatigt? eller är det jag som börjar bli gammal och tjatig och efter min tid?
Sonen saknas oss här hemma. Sötesambon slappar på soffan efter en inte alltför upphetsande Villamatch och det är väl sängtime för oss här snart.
Spännande liv man lever när sängen lockar kl. 21 en barnfri lördagkväll.
Jag hittade till en "gammal" väns blogg idag.
(så kan man väl skriva även om man inte umgås idag?)
Jag vet iaf att jag log igenkännande efter några lästa inlägg i hennes blogg.
Hon skriver om livet som 3 barnsmamma med glimten i ögat
och en vass "penna".. Kika in hos Malin vettja...
Love, Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar