fredag 1 januari 2010

2010..

Så var det helt plötsligt ett nytt år...2010
undra vad detta året har att bjuda på?
Förhoppningsvis mera sömn, kanske 5 timmar i sträck. Det vore nice...
Jag börjar året med ett STORT grattis till vännen som flytt Lidköping för länge sedan och hamnat ute i obygden någonstans. Hon blev ordentligt friad till igår vid tolvslaget. Jag som inte alls är romantiskt lagd när det kommer till mig själv, tyckte det var väldigt sött och blev änna rörd när jag fick meddelandet idag. Så, GRATTIS gumman...
Så kanske 2010 bjuder på ett bröllop till? Vi ska på ett i Juli så 3:e gången gillt kanske vore något?
Jag har i allafall bestämt att 2010 ska handla mer om mig för mår inte jag som mamma bra så är man ingen bra mamma och det vill jag vara. Under 2009 har jag gjort allt för Alwe. Nu ska jag göra lite mer för mig själv.
Ensamma promenader, middag med en god vän, ta mig tid att läsa en bok och försöka ta mig i kragen för att komma iväg och träna.
Se, se nu.. Detta är inga löften utan bara tankar jag har som skulle förbättra situationen vi är i just nu.
Alwe vaknade 3 i morse och även om vi oftast lägger oss senast 21 så är man trött kl 3.
Så allt är precis som vanligt..
Välkommen till 2010...

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du får en fin start på det nya året nu.

    SvaraRadera