fredag 25 december 2009

Kan jag var utmattad?

Tack för alla fina klappar både till oss själva och till Alwe. Vi hade en superjulafton.


Det känns som det inte hjälper hur mycket jag får sova. Nu har jag snarkat sedan 7.30 men världen känns ändå grå och trist och jag har bomull i huvudet.

Jag är ledsen, Lindagumman att vi missar julklapparna idag. Alwe var så sugen på att öppna fler paket;) och säga God jul så klart.

Jag har även bokat av släktmiddagen kl 14.

Det enda som jag kanske följer med på är om Jimmy åker till sin pappa senare. Bara för att han gärna vill ha mig med och kl. 16 så har jag väl fått återhämta mig lite.
Nu är man & son på promenad så jag ska lägga mig och slappa vidare i soffan.
Har jag sagt att jag har världens bästa sambo?
Love, Angel


1 kommentar:

  1. Ja du har verkligen världens bästa sambo gumman! Glad för din skull, men d vet du redan!
    Som du sa så kan man ju inte sova ikapp tyvärr.. Har man deppresion så blir d lätt så som du beskriver, tro mig jag vet *L* Men det enda man kan göra är att hålla igång. men vem orkar d..hmm.. Får du i dig alla vitaminer som du behöver. Järn e ju otroligt viktigt som du vet.
    Vi måste ta tag i oss själva nu, du o jag!
    Vi får tvinga oss att bli glada o rycka upp oss även om det är svårt. Du vet ju själv hur mycket bättre man mår o hur mycket mer man orkar då man rör på sig..
    Love u

    pöss

    SvaraRadera