fredag 25 december 2009

Helmysig julafton..


Både hos pappa och mamma.


Men det blev lite för mycket...19.30 orkade jag knappt hålla ögonen öppna.
Så jag fick skjuts hem av mamma när vi varit en stund där, hunnit säga hej och så fick Alwe öppna sina julklappar som han är väldigt nöjd med;)


Natten har varit skit och så gick han upp 3.43.
Jag är trött, inte alls sugen på att behöva vara social med massa folk och jag orkar inte ens ta mig ur goseklänningen känns det som nu. Jag sitter här med håret på ända, raggsockor och bara klänningen.


Vilket är så tråkigt för idag skulle jag träffa Linda & Khev, samt min pappas övriga släkt. Vi är så många så vi ses bara till jul.
Nej, nu får jag ta mig i kragen och ge sonen mat efter bjöjbyte.


Fler bilder kommer sedan när jag orkar.
Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar