onsdag 23 mars 2011

Hurtiga jag..

I går blev det premiärcykeltur i solen och blåsten till Jimmys jobb för att byta till bilen. Jimmy tog cykeln hem med Alwe istället och jag fick åka bil hem kl 22 på kvällen vilket var rätt så tacksamt.
Det blir fortfarande väldigt mörkt och kallt på kvällarna men snart, snart är det ljust, varmt och skönt så man kan cykla hem med. Underbart.
I dag skulle jag tränat men tog vilodag, då jag kom i säng väldigt sent efter jobbet. Det får bli i morgon istället då jag ändå ska in tidigare till stan för en lunch.
Mina tankar är med söta vännen i idag... LOVE, U!!!!
Jag längtar så till helgen då det äntligen är dags för: MYS PÅ HÖG NIVA
Mormor och Staffan kommer hit och har Alwe på hemmaplan medan jag & älsklingssambon tar lite vuxentid.
/Angel

1 kommentar:

  1. Hurtigt värre! =) Ja snart är våren här!
    Massa kramar

    SvaraRadera