torsdag 3 mars 2011

Blandad komplott..

Jag orkar inte skriva flera olika inlägg om min helg i Stockholm och dagarna efter så det får bli ett slags blandinlägg.
Det var iaf toppenbra i Storstaden.. Dessa läckra träningskläder fick jag välja ut på Adidas concept store i lördags sedan så fick jag dem av Mia & Henrik i present... (mot att lova att verkligen köra passet jag tänkt mig kommande vecka) superläcker baksidaBesöket hos hennes föräldrar kändes som den förlorade dotterns återkomst, alltså ubermys.. Semla, kaffe och massa prat.
På kvällen stod film och soffmys på schemat för mig och Mia medan hennes man var ute på galej..
Söndagen var lite lagom sorglig sådär inför hemgång. Låååång frukost, promenad in till centralen. Tuff tuff i 2 timmar. ÄNTLIGEN fick jag krama om Alwe och sötesambon igen som kom till Skövde för att möta upp.
Måndag: jobb, träning & kamininköp
TISDAG: psykavslut och veckohandling ihop med min mamma & en vresig Alwe.
GÅRDAGEN: 33 år.. Massa goá grattis och fina kort. Tack allra finaste vänner & familj. Samt sodaStreamern av älskling och hans mamma med bihang. Sedan var ju bästaste vännen tvungen att först komma med TOPPENNYHETER och efter det fördunkla kvällen med mindre roliga besked. Jag håller tummarna för att allt som står på schemat där blir så bra det kan bli.
TODAY: Plutt sov hela natten till 5.40 (fantastiskt), Älsklingen 29 år, Jobb, fina presenter från Sofi på jobbet Och nu slappar jag..

1 kommentar:

  1. Hej, och GRATTIS i efterskott! Hoppas du mår fint. Här hemma roar vi oss med magsjuka och feber...not so fun! KRAM

    SvaraRadera