söndag 27 mars 2011

25e-27e mars

Startade fredagen med att sova till 5.50. Därefter frukost ihop hela familjen och en stund efter Jimmy åkt till jobbet så drog vi oss till Öf för massa mys med vännerna.Sötsnokar..Nya vårkläderna..Alwe lämnades för lunch och vila med morfar medan jag var hos frissan.Superkort igen och rött blandat med mörk blev färgsättningen i vår. Fredag eftermiddag tog jag och testade thaimassage.. Aj, aj, aj men ack vad skönt.


Lördag förmiddag lekte busbarnen ikapp både inne och ute.. blandat med varm choklad & bullefika.. När vi hade morgonbus så drog sötesambon på träff med finebilen.PAUS......på Lundsbrunnskurort lördag-söndag lunch.. Vi hade det fantastiskt, jag & älsklingen... Lämnade tyvärr kameran hemma.

I dag efter att vi hämtat upp Alwe hos mormor så fixade vi äntligen understa hyllan. SUPERNICE blev det om jag får säga det själv utan att skryta för mycket;)Nu ska bara hyllan över på plats med lite fina flaskor, vin & grogg-glas så är mellanrummet perfekt och uppfyller mer än väl sin funktion.Supersöta "kalong"mannen

Nu har huvudvärken slagit till (som vanligt när jag slappnat av) men jag hoppas det ger med sig.. Lite sömn, te och Citodon kanske gör susen..

/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar