tisdag 8 februari 2011

Mår inte så bra..

Roligt att ni undrar var jag tar vägen..
Jag har inte haft ork över för bloggen eller knappt mitt övriga liv.
Jag kom på mig själv häromdagen med att skärma av och inte orka med sötesambon eller Alwe. Så jag får försöka fokusera på familj och jobb.
Inte riktigt hunnit hämta mig emellan förkylningar, magsjuka, sömnlöshet och flytten än. Vardagen rullar ju på men jag är inte i fas för fem öre.
Dra tillbaka täcket över huvudetkänslan är stor och minskar inte direkt ångesten jag har över att inte orka med mitt barn. Ni som varit där vet vad jag pratar om och då vissa dagar är det nästan omöjligt att ta sig ur sängen, men man gör det, sätter på sig sitt glada ansikte, jobbar, slåss med en trotsig 2 åring och funderar över vad vi ska äta till kvällen..
Och då när man väl kommer hem så släpper masken och kvar blir bara...
Ja just nu: inte så mycket..
/Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar