torsdag 10 februari 2011

Impad..

Inte för att jag har gjort något särskilt för att förtjäna det men den blommar för 3:e gången, just för tillfället med 5 blommor och en ny stängel är på väg.
Vacker... Lite impade kanske ni också blir om jag berättar att jag är typen som tagit död på garderobsblommor;)


För övrigt är jag hemma idag.. Mina braiga chefer lyssnar alltid och det var läge för mig att få långledigt.
Så nu har latmasken bara jobbat 2 dagar denna vecka men det känns helt ok. Jag behöver detta och är det en sak jag har lärt mig under denna sjukdomsperiod så är det att lyssna till min kropp. Säger den stopp, så är det så.
/Angel

2 kommentarer:

  1. Ögonfröjd=)
    Ha en skön långledighet,

    massa kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den underbart vacker: mina blommor frodas likt kärlkeen i detta hus;) krams

    SvaraRadera