onsdag 12 januari 2011

nytt försök..

Sofie, Stefan, Wilmer & Mie var här på besök i måndags.En fin blomma hade de med sig.


Lilltjejen höll oss sällskap när vi fikade (Hanna, jag tog ingen kaka) & de "stora" grabbarna lekte.Slänger in en bild på nya hallplafonderna med. 2 stora paket kom nämligen från Ellos i måndags.
Tyvärr har vi inte hunnit få upp något mer än, då jag jobbar kväll denna veckan. Men alla gardiner kommer bli toppen (ska bara klura ut en bra lösning på att fästa hissgardinerna i köket) och när de som kom i paketet är på plats så har vi fixat alla fönster i huset.
Den supersnygga zinklampan var alldeles för lång för vardagsrummet så den har gått i retur ihop med den röda kappan som kliade något fruktansvärt och det fixar inte jag.
Och den bruna hyllan till badrummet som jag ska erkänna att jag väntade mest på den var inte med utan den fick jag ett sms om igår först (det stod visst 5-7 dagars leverans på den) så jag slutade lite tidigare för att hinna till Gamlestan och hämta upp paketet. Väl där har jag råkat radera messet med koden men den snälla damen lät mig gå in och titta för ett sådant bautapaket lär ju vara svårt att missa men Nej inget där inte.
Ringde hem till sötesambon som fixade fram kollinr och så klart har paketet hamnat på det sista postkontoret vi har och det stänger juh "vanlig" tid, kl 18.

*suck*

Så ingen badrumshylla för mig innan fredag..

Puss, puss /Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar